CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 16, 2009

THE MOVIE I WATCH THIS WEEKEND: 2012

The best words is 'amazing'....
2 jam 45 minit....
tak terasa cam berjam kat dalam cinema tu...

bersama 'dia' dan adiknya...
masa yg diluangkan mmg berbaloi...

dari pengarah yang sama movie 'the day after tomorrow'...
cukup2 memuaskan aty...
aku terdengar 'dia' ngan adik 'dia' ajak repeat tgok movie ni...
cam bagus jer...
tapi tggu orang reda dulu....

tok kaki wayang macam aku...
the best movie this year...
mengalahkan cerita favourite aku...
'harry potter'....
sbb movie tu watkan aku bosan di pertengahan jalan...

aku bagi korg tgok sinopsis cerita ni...


Never before has a date in history been so significant to so many cultures, so many religions, scientists, and governments. A global cataclysm brings an end to the world and tells of the heroic struggle of the survivors.

semua kejadian tu cam real...
mmg smart abis..
semua pown cam nak gtahu kita pk ttg tindakan kita pada bumi...
globalisasi...
pencemaran2 yg berlaku...
make us realise yg apa kita wat kat bumi akan berbalik lik kat kita....
nilai2 kemanusiaan yg cukup strong kat dalam movie ni....
sikap pentingkan diri gak ada dlm cerita ni...
tp menginsafkan...



0 comments: