CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 24, 2009

BiLa SoaLan aKu PaDa KaMu TiaDa JaWaPaN....

Lama aku abaikan blog aku ni... Sibuk dengan kehidupan sendiri... Aku rasa banyak yang aku terlepas peluang tok berkongsi dengan pengunjung2 blog ni...

Pasni aku akan kembali menulis....

Bila soalan tu tiada lagi jawapan....
Bukan dari dia jer... Tapi kalau soalan tu dia tanya kat aku pown aku takde jawapan... Sebab bagi aku jawapan tu makin merumitkan keadaan... Kenapa ea? Bila kita cakap bincang elok2, masalah akan selesai, puas dah bincang elok2... Masalah makin rumit... mungkin dah sampai masa dia tok aku dok diam dan serahkan semuanya pada masa... Biar takdir Allah selesaikan...


1 comments:

Air said...

Banyak2 bersabar..Insyaallah akan ditunjukkan penyelesaian nya..